مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 13:002016-02-07دانش

برنامه دانشگاه آزاد برای جذب 11 هزار عضو هیئت علمی جدید


تاپایان خرداد سال1395، یازده هزار عضو هیئت علمی دیگر جذب دانشگاه آزاد اسلامی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر میرزاده در جلسه 75 ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور با اشاره به تحصیل بیش از یک میلیون 700 هزار دانشجو در نزدیک 400 واحد و مرکز دانشگاه آزاد اسلامی، وجود 77 مرکز رشد و 685 شرکت دانش بنیان در این دانشگاه را نمونه اهتمام این دانشگاه به اقتصاد دانش بنیان دانست.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی، طرح های دیگری مانند ساماندهی آزمایشگاه ها، کارگاه های آموزشی، اصلاح ساختار هیئت علمی دانشگاه آزاد و جهت دهی به سمت جذب اعضای هیئت علمی جدید و تبدیل وضعیت از مربی به استادیار، استادیار به دانشیار و دانشیار به استاد را از جمله دیگر اقدامات مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی دانست.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: بیش از 20 درصد از تولید علم کشورمان به دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص دارد و توسعه کیفی این دانشگاه اولویت اصلی فعالیت ها و برنامه های ما است.

وی با اشاره به 31 برش استانی در سند آمایش استانی دانشگاه آزاد،ایجاد رشته های نو و جدید، با در نظرگرفتن نیازها و شرایط محیطی و اقلیمی و توانایی های هر استان با لحاظ کردن نظرات نخبگان آن استان را از اهم خصوصیات این سند برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه دانشگاه آزاد برای جذب 11 هزار عضو هیئت علمی جدید

برنامه دانشگاه آزاد برای جذب 11 هزار عضو هیئت علمی جدید