مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 12:512016-02-07دانش

مسابقه استانی فوتسال دانشگا ه های آزاد کرمانشاه برگزار شد


مسابقه استانی فوتسال دانشگاه های آزاد کرمانشاه با شرکت 9 تیم از واحدها و مراکز استان کرمانشاه در دو گروه به صورت دوره ای به میزبانی دانشگاه آزاد کرمانشاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از کرمانشاه؛ مسابقه استانی فوتسال دانشگاه های آزاد کرمانشاه با شرکت 9 تیم از واحدها و مراکز استان کرمانشاه در دو گروه به صورت دوره ای به میزبانی دانشگاه آزاد کرمانشاه برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که تیم واحدهای دانشگاه آزاد کرمانشاه میزبان، شهرستان های اسلام آباد غرب، صحنه و کنگاور به همراه تیم دانشجویان مراکز گیلانغرب، قصرشیرین، سنقر، روانسر و سمای کرمانشاه حضور داشتند.

پس از برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی و صعود چهار تیم کرمانشاه، اسلام آباد غرب، قصرشیرین و سنقر به مرحله نهایی؛ مسابقه پایانی را دو تیم کرمانشاه و سنقر برگزار کردند که پس از بازی در وقت عادی با ضربات پنالتی تیم مرکز سنقر به مقام قهرمانی رسید و در مسابقه رده بندی تیم قصرشیرین به مقام سوم رسید.

لازم به ذکر است، از نکات این دوره از مسابقات حرکت جوانمردانه یکی از دانشجویان بازیکن تیم کرمانشاه به نام ایمان پارابی بود که در مسابقه دور حذفی مقابل تیم قصرشیرین به علت مصدومیت دروازه بان تیم مقابل با وجود جلو بودن تیم حریف موقعیت صد در صدی گل را با یک کار جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه استانی فوتسال دانشگا ه های آزاد کرمانشاه برگزار شد

مسابقه استانی فوتسال دانشگا ه های آزاد کرمانشاه برگزار شد