مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 11:452016-02-07سياسي

هنوز بازیگر نقش مقام معظم رهبری انتخاب نشده است


تهیه کننده سریال تاریخی «معمای شاه» درباره ی بازیگری که قرار است نقش مقام معظم رهبری را در این سریال بازی کند، توضیحاتی را ارائه داد.

- تهیه کننده سریال تاریخی معمای شاه درباره ی بازیگری که قرار است نقش مقام معظم رهبری را در این سریال بازی کند، توضیحاتی را ارائه داد.

علی لدنی در پاسخ به پرسش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا درباره ی اینکه آیا برای انتخاب بازیگری که قرار است نقش مقام معظم رهبری را ایفا کند، تصمیم گیری کرده اید؟ اظهار کرد: پیش از این بخش کوتاهی از نقش مقام معظم رهبری را به شکل امتحانی ضبط کردیم اما با حواشی که پیش آمد، قرار است فرد دیگری را انتخاب کنیم اما هنوز این اتفاق نیفتاده است و فعلا جایگزینی برای این نقش انتخاب نشده است؛ چراکه هنوز به سکانس های مقام معظم رهبری نرسیده ایم.

تهیه کننده معمای شاه با اعلام اینکه تصویربرداری این مجموعه تاریخی طی دو، سه ماه آینده به پایان می رسد، از ضبط سکانس هایی که مربوط به زندان قصر می شود خبر داد و گفت: از 18 بهمن ماه گروه سازنده به لوکیشن زندان قصر می روند و بخش هایی که به شکل موزه آماده شده اند را ضبط می کنند.

علی لدنی خاطرنشان کرد: حدود یک هفته است که تصویربرداری فاز سوم سریال معمای شاه را آغاز کرده ایم و امیدواریم بعد از عید نوروز طی دو الی سه ماه آینده تصویربرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز بازیگر نقش مقام معظم رهبری انتخاب نشده است

هنوز بازیگر نقش مقام معظم رهبری انتخاب نشده است