مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 11:462016-02-07سياسي

رد صلاحیت برخی از افراد به معنای نبود کفایت در دیگر عرصه های خدمت رسانی نیست


برخی از افراد شرکت کننده درانتخابات طبق نظر شورای نگهبان صلاحیت خدمت در مجلس یازدهم و نیز خبرگان رهبری را کسب نکرده اند، - اما در دیگر عرصه های کشور درب های خدمت به روی آنان باز است و می توانند در فضای دیگری به خدمت بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله احمد خاتمی شامگاه شنبه در جمع نمازگزاران مسجد انقلاب ساوه با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نقش مهمی در انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل سوم و چهارم انقلاب دارد اظهار داشت: دهه فجر گویای قدرت همبستگی اقشار مختلف جامعه در برابر جنایات رژیم باطل طاغوت است و این ایام باید به بهترین نحو پاس داشته شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران ثمره اعتمادسازی مسئولان نظام به منظور تبعیت از مکتب اسلام و اعتماد ملت همیشه در صحنه کشورمان به رهبری امام راحل (ره) است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به توطه های حکومت رژیم پهلوی گفت: رهبری امام راحل(ره) در دوران هشت ساله دفاع مقدس و ایستادگی در برابر استکبار شاهی از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود و ولایتمداری رمز پیروزی کشورمان در عرصه های مختلف است.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: مردمی بودن انقلاب مهمترین ویژگی های نظام اسلامی ایران است چراکه این انقلاب با رهبری امام(ره)، مشارکت و صبر و استقامت همه آحاد مردم جامعه در برابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد صلاحیت برخی از افراد به معنای نبود کفایت در دیگر عرصه های خدمت رسانی نیست

رد صلاحیت برخی از افراد به معنای نبود کفایت در دیگر عرصه های خدمت رسانی نیست