مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 11:262016-02-07سياسي

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز: پیشرفت امروز کشور مرهون خون شهدا است


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: اگر امروز کشور به پیشرفت های سیاسی و علمی رسیده و حرف برای گفتن دارد مرهون خون شهدا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرج، سردار علی استاد حسینی صبح امروز در یادواره شهدای کارگر استان البرز اظهار داشت: جوانان در دوران انقلاب با رشادت ها و از خودگذشتگی های بسیاری که کردند موفق شدند، در برابر ظلم و جور رژیم ستمشاهی ایستادگی کنند و به پیروزی برسند.

وی ادامه داد: اگر امروز کشور به مرحله ای از رشد و توسعه رسیده است و حرفی برای گفتن دارد مرهون خون شهدایی است که در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی با شجاعت در برابر دشمن ایستادند و تن به ذلت ندادند.

فرمانده سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: ما باید راه شهدا را ادامه داده و بر حفظ آرمان ها و خواسته های آنان تأکید فراوان داشته باشیم.

استادحسینی با بیان اینکه زنده کردن یاد و خاطره شهدا برای نسل امروز یکی از مهمترین وظایف مسئولان در دستگاه های مختلف است افزود: مسئولان باید نسل امروز را با رشادت ها و خودگذشتگی های جوانان در دوران انقلاب و دفاع بیش از پیش آشنا کرده و آنان را موظف بر حفظ آرمان های شهدا کنند.

وی با بیان اینکه امروز نیز ما در جبهه دیگری به مقابله با دشمن باید بپردازیم افزود: هر چند که جنگ نظامی به پایان رسیده است اما کینه توزی و دشمنی دشمنان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز: پیشرفت امروز کشور مرهون خون شهدا است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز: پیشرفت امروز کشور مرهون خون شهدا است