مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 11:212016-02-07فرهنگي

«امکان مینا»؛ ایده خوبی که تلف شد


«امکان مینا» را نسبت به یکی دو فیلم اخیر کمال تبریزی، خصوصاً «طعم شیرین خیال»، یک پیشرفت به حساب آورد، اما هنوز نتوانسته به بهترین فیلم های خودِ تبریزی نزدیک شود.

- امکان مینا را نسبت به یکی دو فیلم اخیر کمال تبریزی، خصوصاً طعم شیرین خیال، یک پیشرفت به حساب آورد، اما هنوز نتوانسته به بهترین فیلم های خودِ تبریزی نزدیک شود.

خبرگزاری تسنیم": رضا محرری کمال تبریزی در چند فیلم اخیر خود روند نه چندان امید بخشی را پی گرفته است و حتی در طعم شیرین خیال بسیار بد ظاهر می شود و فیلمی به شدت ضعیف را به مخاطب عرضه می کند.

با این اوصاف، انتظار از او این بود که در فیلم آخر خود، امکان مینا ، این روند نزولی را پایان بخشد و دوباره به دوران فیلمسازیِ قابل قبول خود باز گردد.

امکان مینا هم با شروع امیدبخشِ خود در مخاطب این انتظار را ایجاد می کند که با چنین فیلمی مواجه باشد.

اما هرچند فیلم تا حدود یک ساعت اول نسبتاً خوب پیش می رود، از نیمه فیلم کم کم آشفتگی هایی در فیلمنامه ظاهر می شود و در نهایت هم با یک اتفاقاتی غیر قابل درک و در نهایت آشفتگی به پایان می رسد و انتظار مخاطبان از تبریزی را امسال نیز برآورده نمی کند.

امکان مینا داستان زوج جوانی را روایت می کند که در سال های جنگ زندگی می کنند؛ مرد با بازی میلاد کی مرام روزنامه نگار است و در ادامه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«امکان مینا»؛ ایده خوبی که تلف شد

«امکان مینا»؛ ایده خوبی که تلف شد