مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 08:562016-02-07اقتصادي

دانشگاه بین المللی در شهرستان پارس آباد راه اندازی می شود


استاندار اردبیل از راه اندازی دانشگاه بین المللی در شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت: با توجه به مرزی بودن شهرستان راه اندازی این دانشگاه و جذب دانشجویان خارجی زمینه توسعه روابط علمی و فرهنگی را در منطقه فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مجید خدابخش در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرستان پارس آباد اظهار داشت: بهره برداری از 40 پروژه با اعتبار 38 میلیارد تومان زمینه توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهرستان پارس آباد را فراهم می آورد.

وی با اشاره به پروژه تبدیل 83 هزار هکتار از اراضی پایاب سد خداآفرین به زمین های آبی بیان کرد: برای این پروژه عظیم در منطقه مغان یک میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است که با واگذاری بخشی از این اعتبارات به جهاد کشاورزی و آب منطقه ای شاهد اجرای این پروژه در منطقه هستیم که تحولی اساسی را در کشاورزی منطقه ایجاد می کند.

استاندار اردبیل با اشاره به لایحه منطقه آزاد اردبیل تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد در این زمینه به تصویب منطقه آزاد اشکال می گیرند که بهتر است به جای این امر از مانع تراشی دوری کرده و موانع طرح را برطرف کنند چرا که ما این لایحه را با جدیت پیگیری می کنیم و تلاش و جدیت بر این است تا در مجلس دهم زمینه تصوییب آن را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه بین المللی در شهرستان پارس آباد راه اندازی می شود

دانشگاه بین المللی در شهرستان پارس آباد راه اندازی می شود