مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 05:262016-02-07فرهنگي

ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان بوکان برگزار می شود


دبیر اجرایی ششمین جشنواره مردمی عمار گفت: امسال ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بوکان برگزار می شود.

- سیدرسول منفرد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بوکان"، اظهار داشت: برای نخستین بار در آذربایجان غربی به دلیل اینکه در دو سال اخیر شهرستان بوکان فعال تر و پررنگ تر از همه شهرهای آذربایجان غربی عمل کرده، سبب شد تا ما ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار را در بوکان برگزار کنیم.

منفرد بیان کرد: همانطور که مردم در حوزه های مختلف نظامی، اقتصادی، سیاسی و دیگر حوزه ها حضور و مشارکتی فعال دارند، در سینما و رسانه نیز باید این مشارکت فعال را داشته و کمک کنند که فیلم های مفید، اخلاقی و با محتوای سالم بیشتر و بهتر دیده شود.

وی با اشاره به اهداف جشنواره مردمی فیلم عمار افزود: هدف این است که فیلم سازانی که فیلم هایی با محتوای خوب و مفید می سازند اما امکان حضور در جشنواره های بزرگ کشور را ندارند و برای مردم نیز امکان رفتن به این جشنواره ها نیست به راحتی به این فیلم های مفید دست یابند.

دبیر اجرایی ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در مناطق کرد نشین ادامه داد: تلاش ما این است که فیلم هایی که ساخته شده و تاکنون مجال اکران نیافته اند از فیلم سازان گرفته شود تا هم انگیزه ای برای فیلم ساز باشد و هم اینکه مردم با آداب و رسوم، فرهنگ و دیگر مسائل در مناطق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان بوکان برگزار می شود

ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان بوکان برگزار می شود