مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 02:512016-02-06اقتصادي

صادرات 30 میلیون دلار محصول کشاورزی از همدان


مدیر گمرک همدان با اشاره به اینکه راه اندازی پنجره واحد در گمرک همدان سبب تسهیل صادرات شده است، گفت: 30 میلیون دلار محصول کشاورزی از گمرک همدان به سایر کشورها صادر شد.

- جمال خشوعی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان"، اظهار داشت: در سال های قبل پنجره واحد گمرکی در همدان راه اندازی شده بود ولی متاسفانه کارایی و اثرگذاری مطلوب را نداشته و بسیاری از تجار از ارائه خدمات رضایت نداشتند.

وی افزود: حضور فیزیکی ادارات مربوطه در این پنجره واحد کافی نبوده و باید نماینده دارای اختیار در این مرکز مستقر کنند تا شاهد انجام سریع امور صادرات و واردات باشیم در غیر این صورت نمی توان به اهداف مدنظر استان در زمینه صادرات غیرنفتی دست پیدا کرد.

خشوعی با اعلام اینکه از آبان ماه سال گذشته گمرک همدان به سیستم جامع امور گمرکی مجهز شده است، عنوان کرد: قبل از راه‎اندازی سیستم جامع امور گمرکی صادرکنندگان باید محموله صادراتی خود در محل گمرک حاضر کرده و ارزیاب آن را پلمب می ‏کرد که این امر سبب معطل شدن تجار می‏ شد.

وی با اشاره به اینکه صادرات یک محموله سفال سبب معطلی چند روزه تجار می‎شد، گفت: با راه‎اندازی سیستم جامع گمرکی، تجار می‏ توانند بدون حضور در گمرک محموله خود را از طریق اینترنت اظهار کرده و صادر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 30 میلیون دلار محصول کشاورزی از همدان

صادرات 30 میلیون دلار محصول کشاورزی از همدان