مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 21:412016-02-06سياسي

فارس گزارش می دهد راه اندازی مجدد معدن بزرگ زغال سنگ باب نیزو راور


استاندار کرمان در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر به شهرستان راور سفر کرده و چند پروژه را افتتاح و کلنگ زنی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمان، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان عصر امروز و در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر به شهرستان راور سفر کرد و چند پروژه را افتتاح و کلنگ زنی کرد.

افتتاح هفتمین کارگاه قالیبافی کرمان در راور در سفر استاندار کرمان به شهرستان راور که نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران محلی نیز حضور داشتند، دومین کارگاه قالیبافی ستاد عتبات عالیات راور به بهره برداری رسید.

استاندار کرمان در آیین افتتاح دومین کارگاه قالیبافی ستاد عتبات عالیات در راور اظهار داشت: این کارگاه به عنوان هفتمین کارگاه زنجیره ای قالی دستباف استان کرمان آغاز به کار کرده است.

علیرضا رزم حسینی ابراز داشت: دومین کارگاه قالیبافی ستاد عتبات عالیات در راور با 60 دار قالی دایر شده است و 150 نفر در این کارگاه مشغول به کار شده اند.

وی با بیان اینکه بیمه قالیبافان دنبال می شود، عنوان کرد: نظم و انضباط در کارگاه قالیبافی باید رعایت شود تا آثار ماندگاری در این مکان خلق شود.

بانوان راوری صاحب پارک شدند همچنین استاندار کرمان در ادامه این سفر، پارک بانوان شهر راور را افتتاح کرد، پارک بانوان مادر راور با 500 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد راه اندازی مجدد معدن بزرگ زغال سنگ باب نیزو راور

فارس گزارش می دهد راه اندازی مجدد معدن بزرگ زغال سنگ باب نیزو راور