مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 21:402016-02-06اقتصادي

پالایشگاه غلات زر نمونه ای نادر در صنعت ایران است


معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، در بازدید از گروه صنعتی و پژوهشی زر، پروژه پالایشگاه غلات زر را به عنوان نمونه ای نادر و ارزشمند در صنعت ایران خواند که با برترین صنایع جهان برابری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، مرتضی بانک در حاشیه این بازدید گفت: گروه زر الگوی جدید کسب وکار و فناوری جدید را به ارمغان آورده و توانسته است علاوه بر رفع نیازهای داخلی، صادرات کالا به 80 کشور جهان را به صورت مستقیم و غیرمستقیم داشته باشد.

وی ادامه داد: فعالیت های صورت گرفته در این گروه امید، شکوفایی و توسعه پایدار را برای صنعت این آب و خاک فراهم آورده است.

در این بازدید مرتضی سلطانی رییس هیأت مدیره گروه صنعتی و پژوهشی زر" نیز در تشریح فعالیت های این گروه برای راه اندازی نخستین پالایشگاه غلات کشور گفت: پالایشگاه غلات زر با تأکید بر مزیت های تأمین، تولید و توزیع کشور در عرصه های منطقه ای و بین المللی به گونه ای تعریف شده که می تواند با فرآوری روزانه هزاران تن غلات، خوراک ده ها واحد تولیدی زیردستی در شاخه های متنوع صنعتی را پالایش و فراهم آورد.

سلطانی درادامه با اشاره به خصوصیات برجسته این ابرپروژه گفت: نقش آفرینی به عنوان بندر خشک، استقرار در تقاطع ترانزیتی درون کشوری، دسترسی به شبکه ریلی سراسری از مهم ترین ویژگی های این پالایشگاه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالایشگاه غلات زر نمونه ای نادر در صنعت ایران است

پالایشگاه غلات زر نمونه ای نادر در صنعت ایران است