مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 21:312016-02-06اقتصادي

فرماندار گرمسار: 325 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های عمرانی گرمسار هزینه شد


325 میلیارد ریال از اعتبارات دولتی در یک سال گذشته برای پروژه های عمرانی گرمسار هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از گرمسار، داریوش طاهری امشب در جمع مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان گرمسار، با تأکید بر اینکه دولت درصدد رشد اقتصادی و کاهش بیکاری در کشور است، اظهار داشت: توزیع عادلانه ثروت در جمهوری اسلامی ایران در بخش هایی به خوبی انجام شده است.

وی تصریح کرد: عقب ماندگی هایی که در ایران وجود دارد، در حال پیگیری است و پیرو آن اکثر روستاهای کشور از جنبه های آب، برق، گاز و .

رفع محرومیت شده اند.

فرماندار شهرستان گرمسار در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای انجام شده توسط تیم مذاکره کننده بیان کرد: این مذاکرات یک فرصت خوب برای ایران است و باید از آن به خوبی استفاده کنیم و این فرصت را در راستای رفع عقب ماندگی ها و توسعه و پیشرفت کشور به کار بگیریم و از آن به نفع نظام جمهوری اسلامی و آرمان های امام(ره) و شهدای انقلاب استفاده کنیم.

طاهری خاطرنشان کرد: علی رغم کمبود اعتبارات در یک سال گذشته، شاهد بهره برداری از انواع پروژه های عمرانی در گرمسار بوده ایم که از آن جمله می توان ساخت مدرسه، بهسازی روستاها، جدول گذاری، توسعه شهرک های صنعتی شهرستان و در هفته گذشته افتتاح بیمارستان 164 تختخوابی که یکی از پروژه های ماندگار در این شهرستان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار گرمسار: 325 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های عمرانی گرمسار هزینه شد

فرماندار گرمسار: 325 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های عمرانی گرمسار هزینه شد