مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 21:062016-02-06حوادث

مدیرعامل سازمان آتش نشانی قم: حادثه آتش سوزی دو مصدوم برجای گذاشت


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از مصدوم شدن دو نفر براثر حادثه آتش سوزی خبر داد.

- عباس جعفری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به عملیات صورت گرفته توسط سازمان آتش نشانی قم در 48 ساعت گذشته به حادثه آتش سوزی اشاره و اظهار کرد: در اثر این حادثه دو نفر از شهروندان مصدوم شدند.

وی افزود: این حادثه که در منزل مسکونی واقع در میدان آزادگان رخ داد توسط خودروهای عملیاتی ایستگاه یک اطفا شد و دو مصدوم این حادثه به اورژانس تحویل داده شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری استفاده از گاز مایع را عامل این حادثه برشمرد و تصریح کرد: بی توجهی به رعایت نکات ایمنی و استفاده از سیلندر گاز مایع سبب رخ دادن این حادثه دلخراش شده است.

جعفری در تشریح جزییات این مأموریت ها اظهار کرد: در این مدت هشت مورد عملیات ایمن سازی، هشت مورد نجات و 13 مورد اطفای حریق انجام شد.

وی با اعلام انجام سه مورد عملیات نجات افزود: سه مورد از این عملیات مربوط به محبوس شدن کودک در اتاق، سه مورد محبوس شدن در آسانسور و دو مورد انگشتر بری بوده است.

جعفری در خصوص عملیات ایمن سازی اظهار کرد: چهار مورد بازگشایی درب خودرو، یک مورد رهاسازی گربه، یک مورد شکستن علمک گاز، و دو مورد شکستن لوله گاز انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل سازمان آتش نشانی قم: حادثه آتش سوزی دو مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل سازمان آتش نشانی قم: حادثه آتش سوزی دو مصدوم برجای گذاشت