مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 18:512016-02-06پزشكي

مراجعه به مراکز مشاوره 50 درصد در کشور افزایش یافته است


معاون دانشجویی و فرهنگی وزیر بهداشت با اشاره به افزایش 50 درصدی مراجعه به مراکز مشاوره گفت: بر اساس آمار، آسیب هایی همچون افسردگی و اضطراب در میان دانشجویان افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدرضا فراهانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمار نشان می دهد زنگ خطر بروز آسیب های اجتماعی در میان دانشجویان به صدا درآمده است.

فرهانی افزود: آسیب های اجتماعی در میان دانشجویان که تاکنون مورد غفلت واقع شده بود، اکنون موردتوجه قرارگرفته و در مراکز مشاوره در دانشگاه های علوم پزشکی به صورت فعال و غیرفعال در حال انجام است.

وی با اشاره به افزایش 50 درصدی مراجعه به مراکز مشاوره افزود: بر اساس آمار، آسیب هایی همچون افسردگی و اضطراب در میان دانشجویان افزایش یافته است.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزیر بهداشت اظهار داشت: انجام تست پایش سلامت روان از سال گذشته در دانشگاه های علوم پزشکی کشور آغازشده و تاکنون 30 هزار نفر از دانشجویان را تحت پوشش قرار داده و در سال آتی اطلاعات این طرح برای تمام 180 هزار دانشجوی ما استخراج و پایش می شود.

فراهانی در بخش دیگر سخنان خود به مشکلات خوابگاه های دانشجویی اشاره کرد و گفت: وضعیت خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه های مختلف، وضعیت خوب و مناسبی نیست و معیشت دانشجویی جزو مواردی است که مغفول مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه به مراکز مشاوره 50 درصد در کشور افزایش یافته است

مراجعه به مراکز مشاوره 50 درصد در کشور افزایش یافته است