مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 18:162016-02-06پزشكي

زمزمه گرانی 200 درصدی هزینه خدمات آزمایشگاهی


تشخیص دیابت 15 سال زودتر از ابتلا به این بیماری،افزایش 200درصدی قیمت تمام شده خدمات آزمایشگاهی در سال 95 و پرداخت 90 درصد هزینه برخی تست های آزمایشگاهی با بیماران به دلیل ضعف بیمه ها دربرگیرنده نشست خبری انجمن دکترای آزمایشگاهی تشخیصی طبی ایران بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حسن هاشمی مدنی - عضو هیئت مدیره انجمن دکترای آزمایشگاهی تشخیصی طبی ایران در نشست خبری با موضوع تعیین قیمت تمام شده خدمات آزمایشگاهی کشور با بیان اینکه 70 درصد هزینه های آزمایشگاه ها را هزینه های جاری آنها تشکیل می دهد، اظهار داشت: اوایل سال جاری بنا بر درخواست وزیر بهداشت قرار شد که قیمت تمام شده خدمات آزمایشگاهی را تعیین کنیم.

وی ادامه داد: بر این اساس یک تیم اقتصاد سلامت به اضافه چند تَن از آزمایشگاهیان قیمت تمام شده، 640 تست را محاسبه کردند و این قیمت ها باید مبنای تعرفه های سال 95 قرار گیرند و ما پیگیر این موضوع هستیم و اصلا آمادگی نداریم که قیمت تعرفه ها بر اساس تعرفه های سال 94 افزایش یابند.

بنابراین بیمه ها و دولت باید کاری کنند؛ چرا که ما 2500 آزمایشگاه داریم و به 70 درصد از بیماران سرویس می دهیم و خواسته ما مبنی بر تعرفه گذاری خدمات آزمایشگاهی بر مبنای قیمت تمام شده قانونی است، زیرا در این زمینه کار جدی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمزمه گرانی 200 درصدی هزینه خدمات آزمایشگاهی

زمزمه گرانی 200 درصدی هزینه خدمات آزمایشگاهی