مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 16:362016-02-06پزشكي

بهره برداری از 189 طرح بهداشتی در استان فارس/افتتاح 8 بیمارستان با حضور وزیر بهداشت


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بهره برداری 189 طرح بهداشتی و درمانی در این استان به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: این طرح ها با حضور وزیر بهداشت، - درمان و آموزش پزشکی افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدهادی ایمانیه امروز در نشست خبری اظهار داشت: طرح های مهم قابل افتتاح بخش بهداشت و درمان در استان فارس شامل 8 بیمارستان، 13 بلوک زایمانی، 24 بخش بستری، 9 بخش ویژه آسی یو، 14 مرکز بهداشتی، 24 خانه پزشک، 7 مرکز اورژانس، 9 سرای سرایدار و 44 خانه بهداشت است که با اعتبار بیش از 200 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه این پروژه‎ها در روزهای آینده و با حضور وزیر بهداشت افتتاح می شود، افزود: با افتتاح این پروژه ها 700 تخت به تخت های بیمارستانی استان فارس افزوده می شود.

ایمانیه همچنین از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین بیمارستان استان فارس در شیراز با گنجایش 1200 تخت به مناسبت دهه فجر خبرداد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان فارس همچنان با کمبود تخت بیمارستانی روبه رو است که امیدواریم با ساخت بیمارستان 1200 تختی این مشکل برطرف شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: بیمارستان بزرگ محمدرسول الله شیراز در مدت 4 سال و با اعتبار 400 میلیارد تومانی به عنوان یکی از بیمارستان های بزرگ و مجهز خاورمیانه ساخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 189 طرح بهداشتی در استان فارس/افتتاح 8 بیمارستان با حضور وزیر بهداشت

بهره برداری از 189 طرح بهداشتی در استان فارس/افتتاح 8 بیمارستان با حضور وزیر بهداشت