مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 16:312016-02-06اقتصادي

استخر ذخیره آب 120 هزار مترمکعبی در آوج به بهره برداری رسید


به مناسبت ایام دهه فجر و با حضور مسئولان پروژه استخر ذخیره آب کشاورزی در شهرستان آوج به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قزوین، نیازعلی ابراهیمی پاک بعد از ظهر امروز در افتتاح پروژه استخر ذخیره آب اظهار داشت: پروژه استخر ذخیره آب کشاورزی در شهرستان آوج با هدف بهینه سازی مصرف آب در این بخش افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: استخر ذخیره آب ظرفیت ذخیره سازی بیش از 120 هزار مترمکعب آب را داشته که در ابعاد 8 در 170 در 140 متر ساخته و به بهره برداری رسیده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اعتبار بهره برداری از این پروژه تصریح کرد: بیش از 18 میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح و بهره برداری از پروژه استخر ذخیره آب کشاورزی در شهرستان آوج هزینه شده اشت.

ابراهیمی پاک با بیان این مطلب که کشاورزان می توانند برای آبیاری باغات از استخرهای ذخیره آب استفاده کنند، خاطرنشان کرد: براساس آمارهای به دست آمده با بهره برداری پروژه استخر ذخیره آب در شهرستان آوج آبیاری بیش از 100 هکتار از باغات این شهرستان تحت پوشش این استخر قرار نمی گیرد.

در مراسم افتتاح پروژه استخر ذخیره آب کشاورزی، فریدون همتی استاندار قزوین، سید ضیاء الدین هاشمی امام جمعه شهر آوج، نیازعلی ابراهیمی پاک رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخر ذخیره آب 120 هزار مترمکعبی در آوج به بهره برداری رسید

استخر ذخیره آب 120 هزار مترمکعبی در آوج به بهره برداری رسید