مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 16:262016-02-06سياسي

تاکید وزیر علوم بر حضور حداکثری دانشگاهیان در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی


جامعه علمی و دانشگاهی کشور ضمن حضور حداکثری و موثر خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه، همچون گذشته بر پیوند عمیق خود با آرمان های اصیل انقلاب اسلامی تاکید خواهند کرد.

- " به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمد فرهادی وزیر علوم در جلسه شورای معاونان این وزارت ضمن تبریک ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دانشگاهیان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهم و تعیین کننده داشتند و در تثبیت و تداوم عزت مندانه نظام جمهوری اسلامی ایران نیز نقش مهمی به عهده دارند.

وی افزود: انقلاب اسلامی برای جامعه علمی و دانشگاهی کشور برکات زیادی داشته است و در پرتو نظام جمهوری اسلامی، زمینه های بروز اندیشه های خلاق فراهم شد و خودباوری و استقلال طلبی که از اندیشه های اصیل انقلاب اسلامی است موجب شد تا دانشگاهیان با اقتدار علمی ناشی از دستاوردهای علمی و پژوهشی خود در مسیر اقتدار ملی ایران اسلامی گام های استواری بردارند.

فرهادی گفت: انقلاب اسلامی نه تنها جایگاه علمی ایران اسلامی را به ترازهای جهانی ارتقا داد بلکه با تکیه بر دانش بومی به توسعه دانش بنیان در عرصه های مختلف صنعت،کشاورزی و خدمات بویژه در فناوری های نوین سرعتی مضاعف بخشید.

وزیر علوم در اشاره ای به دستاوردهای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر علوم بر حضور حداکثری دانشگاهیان در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی

تاکید وزیر علوم بر حضور حداکثری دانشگاهیان در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی