مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 16:162016-02-06پزشكي

اورژانس بیمارستان های واسعی و امدادی سبزوار نوسازی می شوند


معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نوسازی اورژانس بیمارستان های واسعی و امدادی سبزوار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد حاجی آقاجانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد تاسیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه های طرح تحول نظام سلامت توسعه بیمارستان و مراکز درمانی است که شهرستان های جوین و سبزوار نیز در این حوزه هستند.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم وزارت بهداشت و درمان توسعه ناوگان اورژانس هوایی کشور است عنوان کرد: در همین راستا توسعه پایگاه های بهداشتی و درمانی و سلامت در سطح روستاها و مناطق محروم نیز در دستور کار قرار دارد.

حاجی آقاجانی با بیان اینکه ما به دنبال توسعه خدمات در سراسر کشور هستیم، یادآور شد: افتتاح بیمارستان حشمتیه ظرفیت تخت ها در شهرستان سبزوار را به 840 عدد رسانده که البته این میزان هنوز با شاخصه ها فاصله دارد.

وی با بیان اینکه براساس شاخص ها باید تعداد تخت های ما به 1400 عدد برسد عنوان کرد: یکی از مهمترین اولویت های ما در شهرستان سبزوار جذب سرمایه گذار خارجی برای ساخت یک بیمارستان در این شهرستان است.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در همین راستا طرح ساخت بخش ناباروری، بلوک زایمان، بخش ویژه سرطان و کلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس بیمارستان های واسعی و امدادی سبزوار نوسازی می شوند

اورژانس بیمارستان های واسعی و امدادی سبزوار نوسازی می شوند