مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 14:462016-02-06دانش

برخی از مشاوران بی بندوباری را به عنوان جایگزین ازدواج ترویج می دهند


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: متاسفانه برخی از مشاوران متاثر از اندیشه های مکاتب غیر اسلامی، بی بندوباری را به عنوان جایگزین ازدواج ترویج می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از خرم آباد،" ساکی دیروز در مراسم ازدواج دانشجویی 132 زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بر ضرورت استفاده از نظرات مشاوران امین در امر ازدواج گفت: متاسفانه برخی از مشاوران متاثر از اندیشه های مکاتب غیر اسلامی، بی بندوباری را به عنوان جایگزین ازدواج ترویج می دهند.

وی با تاکید بر اینکه والدین برای حفظ ارزش کلام خود به جای امر و نهی و نصحیت در هر موضوعی باید در دو مسئله مهم و حیاتی ازدواج و دوست یابی فرزندان خود مداخله کنند، افزود: در زندگی مشترک وقتی زبان مشترکی وجود نداشته باشیم خانواده دچار مشکل می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه برخی اختلافات خانوادگی نیز ریشه معنایی دارد، گفت: این اختلال موجب اختلالات محیطی و روانی می شود.

ساکی با بیان اینکه ارتباط پویا است و به همین دلیل همواره شاهد نوسان در ارتباطات انسانی هستیم، تصریح کرد: ارتباط غیر کلامی 70 درصد در انتقال پیام تاثیر می گذارد و با این حال زمانی که کسی با ارتباط غیرکلامی به مخاطب خود پیام بدهید با عنوان نمونه زمانی که اخم می کند دیگر با کلام نمی تواند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از مشاوران بی بندوباری را به عنوان جایگزین ازدواج ترویج می دهند

برخی از مشاوران بی بندوباری را به عنوان جایگزین ازدواج ترویج می دهند