مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 14:412016-02-06سياسي

کتاب مداحی چگونه، وقتی نمی دانم چگونه رونمایی شد


کتاب مداحی چگونه، وقتی نمی دانم چگونه به قلم قاسم آریانی دبیر مجمع ستایشگران اهل بیت(ع) رونمایی شد.

- "، دومین همایش خانوادگی ستایشگران اهل بیت(ع) با موضوع بررسی نقش مداحان اهل بیت در تحولات سیاسی اجتماعی انقلاب اسلامی با حضور جمع کثیری از ستایشگران اهل بیت(ع) در فرهنگسرای گلستان برگزار شد.

آریانی در ابتدا با اشاره به بیانات گهربار امام علی(ع) در نهج البلاغه اظهار داشت: امیر مؤمنان علی (ع) خطاب به فرزند گرامی اش امام حسن مجتبی (ع) فرمودند: پسرم! من آنقدر در خصوص گذشتگان فکر و مطالعه کرده ام که خود را یکی از گذشتگان می دانم از این منظر به تو می گویم آنچه بر گذشتگان رخ داده بر آیندگان نیز اتفاق خواهد افتاد.

وی اظهار داشت: امروز برخی در خفا به ارزش های انقلاب، امام و مقام معظم رهبری تعدی می کنند، اگر روزی با سهل انگاری ما جاپای این افراد محکم شود به طور علنی علیه انقلاب و رهبران انقلاب هتاکی و بدگویی خواهند کرد همانگونه که در گذشته امیر مؤمنان را علناً در حضور خودش صب می کردند و دشنام می دادند.

دبیر مجمع ستایشگران اهل بیت(ع) تصریح کرد: امام خمینی (ره) می فرمود شما خوف این را داشته باشید که اگر شکر این نعمتی را که خداوند به شما داده و آن اسلام است و شکرش به داشتن وحدت کلمه و احترام به اولیای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب مداحی چگونه، وقتی نمی دانم چگونه رونمایی شد

کتاب مداحی چگونه، وقتی نمی دانم چگونه رونمایی شد