مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 14:412016-02-06ورزشي

در مسابقات قهرمانی دهه فجر پیشکسوتان ورزش پرورش اندام استان زنجان تجلیل می شوند


رییس هیئت ورزش بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان از برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش پرورش اندام در مسابقات قهرمانی استان خبر داد.

- مهران زرگری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی پرورش اندام استان زنجان با حضور 171 ورزشکار در قالب 25 تیم صبح روز جمعه 16 بهمن ماه به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این مسابقات با حضور داوران بین المللی فدراسیون و رییس اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و مسولان استانی در سه رشته بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک و فیزیک برگزار شد.

رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام زنجان با اشاره به استقبال 4 هزار نفری ورزش دوستان زنجانی از این مسابقات اظهار داشت: در رشته فیزیک جواد ولی بیگلو، وحید تیموری، علی سلیمی، مهدی رستمی و نوید منصوری به ترتیب در بخش قدی 172، 175، 178، 181 و 181+ سانتی متر مقام های نخست را کسب و نوید منصوری قهرمان قهرمانان رشته فیزیک شد.

زرگری در ادامه افزود: در بخش تیمی فیزیک نیز تیم های باشگاهی فیکس مقام اول و باشگاه های آفرینش و سورنا نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

وی به کسب مقام قهرمان قهرمانان توسط رسول وزیری در رشته بادی کلاسیک اشاره کرد و افزود: بهنام حسامی، محمد رحمانی، حسین نظری، احد محمدی و رسول وزیری به ترتیب در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مسابقات قهرمانی دهه فجر پیشکسوتان ورزش پرورش اندام استان زنجان تجلیل می شوند

در مسابقات قهرمانی دهه فجر پیشکسوتان ورزش پرورش اندام استان زنجان تجلیل می شوند