مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 13:352016-02-06اجتماعي

بیستون" و "تاق بستان" فرصت مناسبی برای توسعه کرمانشاه هستند


مجموعه های تاریخی بیستون و تاق بستان فرصت مناسبی برای توسعه کرمانشاه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، اسدالله رازانی در برنامه زنده تلویزیونی شبکه زاگرس کرمانشاه با بیان اینکه برای رسیدن به هدف باید استعدادها شناخته شود، اظهار کرد: طی مدتی که به کرمانشاه آمده ام بیشتر وقت خود را صرف شناخت زمینه های توسعه و موانع آن در استان کرده ام.

وی در ادامه به تشریح استعدادها و پتانسیل های استان برای رسیدن به توسعه پرداخت و گفت: بارش باران مناسب، وجود زیرساخت های گردشگری، موقعیت خوب کشاورزی، همجواری با مرز عراق و توانایی در حوزه های نفت و پتروشیمی از جمله ظرفیت های کرمانشاه برای پیشرفت محسوب می شوند.

این مدیر ارشد مجموعه های تاریخی بیستون و تاق بستان را فرصت مناسبی برای توسعه کرمانشاه دانست و عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری صورت گرفته کار اجرای پروژه عظیم مسیر گردشگری بیستون و تاقبستان آغاز شده و مذاکراتی نیز برای عقب نشینی های ضروری در مسیر این کریدور انجام گرفته است.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر تکمیل زیرساخت های استان به ویژه در بخش راه آهن اظهار کرد: با تکمیل این زیرساخت ها علاوه بر ارتباط راحت تر با مرکز کشور، مسیر صادرات به کشورعراق نیز هموارتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیستون" و "تاق بستان" فرصت مناسبی برای توسعه کرمانشاه هستند

بیستون" و "تاق بستان" فرصت مناسبی برای توسعه کرمانشاه هستند