مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 12:212016-02-06اقتصادي

پرونده مسکن مهر خراسان جنوبی نیمه اول سال 95 بسته شود


در حال حاضر 2900 واحد مسکن مهر در استان خراسان جنوبی وجود دارد که نیاز به خدمات رو و زیر بنایی دارند از این رو مسئولان دستگاه های اجرایی تلاش کنند تا پرونده مسکن مهر استان در نیمه اول سال آینده بسته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از بیرجند، احمد اصغری مهرآبادی صبح امروز در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی مهر در خراسان جنوبی اظهار داشت: اتمام تمامی مسکن های مهر در نیمه اول سال آینده از جمله مهمترین سیاست های کاری وزارت راه و شهرسازی و سایر وزارتخانه های ذیربط است.

وی گفت: امید است واحدهای مسکونی که در این زمینه در استان باقی مانده تا مدت مذکور به اتمام رسیده و به بهره برداری برسند.

معاون وزیر راه و شهریازی عزم و اراده جدی تمامی مسئولان و دستگاه ها را در این زمینه لازم و ضروری دانست و افزود: مسکن مهر به عنوان یک تعهد جدی دولت باید مورد توجه مسئولین ذیربط در استان ها قرار گیرد.

اصغری مهرآبادی با بیان اینکه بخش زیادی از مسکن های مهر در سطح کشور مشکل خدمات زیربنایی دارند، بیان کرد: با تصویب هیئت دولت مقرر شد مبلغ 500 میلیارد تومان برای تامین زیرساخت های مورد نیاز در این بخش اختصاص یابد.

وی خراسان جنوبی را جزو 5 استان برتر در زمینه مسکن مهر دانست و تصریح کرد: در بحث خدمات زیربنایی و نیز پیشرفت فیزیکی سایت های مسکن مهر در این استان از و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده مسکن مهر خراسان جنوبی نیمه اول سال 95 بسته شود

پرونده مسکن مهر خراسان جنوبی نیمه اول سال 95 بسته شود