مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 12:212016-02-06ورزشي

جشنواره بازی های بومی محلی در شهرستان زیرکوه برگزار شد


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان زیرکوه از برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی در شهرستان زیرکوه خبر داد و گفت: همچنین همایش دوچرخه سواری پدر و پسر در شهرستان زیرکوه به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر برگزار شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از زیرکوه، سیدعلی ترحمی صبح امروز در مراسم دوچرخه سواری پدر و پسر شهرستان زیرکوه اظهار داشت: این همایش با حضور 50 دوچرخه سوار از شهرستان زیرکوه در حاجی آباد برگزار شد که رکاب زنان مسیر میدان الغدیر تا میدان آیت الله فقیه را طی کردند.

وی بیان کرد: برنامه‎های اداره ورزش و جوانان شهرستان زیرکوه در دهه مبارکه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شکوه‎تر از سال قبل برگزار می‎شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان زیرکوه تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف این اداره همگانی کردن و ترویج ورزش در میان اقشار مختلف مردم است سعی می‎کنیم برنامه‎های ایام مبارک فجر همواره باعث نشاط و شادی و ایجاد هیجان و سرگرمی برای جوانان باشد.

ترحمی ضمن تشکر از حضور جوانان و نوجوانان در این همایش از هیئت دوچرخه سواری و حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) و شهرداری شهر حاجی آباد در برگزاری این همایش تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بازی های بومی محلی در شهرستان زیرکوه برگزار شد

جشنواره بازی های بومی محلی در شهرستان زیرکوه برگزار شد