مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 12:202016-02-06فرهنگي

اجرای سالار عقیلی در تلویزیون


برنامه «ملت ایران» با حضور سالار عقیلی و اجرای زنده سه قطعه توسط او که تازه از تور کنسرت های اروپا بازگشته است، به خبرهایی درباره ممنوع التصویری این خواننده در تلویزیون به کل پایان داد.

- برنامه ملت ایران با حضور سالار عقیلی و اجرای زنده سه قطعه توسط او که تازه از تور کنسرت های اروپا بازگشته است، به خبرهایی درباره ممنوع التصویری این خواننده در تلویزیون به کل پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، ملت ایران برنامه ای است که در ایام دهه فجر از تلویزیون پخش می شود و در برنامه روز پنجشنبه، 15 بهمن که از شبکه جهانی جام جم روی آنتن رفت، با اجرای زنده توسط سالار عقیلی همراه بود و او با گروه نوازندگان خود، سه قطعه را اجرا کرد.

این برنامه که ساعت 21:30 روز پنجشنبه پخش شد، در ساعات 5:30 بامداد و 13:30 روز جمعه 16 بهمن نیز دوباره در جدول پخش قرار داشت.

اجرای دو قطعه خوشه نشین و وطن و یک دکلمه وطنی توسط سالار عقیلی در یک برنامه تلویزیونی نشانگر این است که تلویزیون هیچ ممنوعیتی برای پخش تصویر و صدای عقیلی تعیین نکرده است؛ ضمن اینکه برغم شایعه ها، پخش صدای عقیلی در تیتراژ سریال معمای شاه نیز هیچ زمان قطع نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حضور سالار عقیلی در یکی از شبکه های ماهواره ای طی روزهای اخیر حاشیه هایی را برای وی به همراه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سالار عقیلی در تلویزیون

اجرای سالار عقیلی در تلویزیون