مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 12:202016-02-06اقتصادي

صنایع پتروشیمی و خودرو مورد علاقه سرمایه گذاران خارجی


عضو اتاق بازرگانی خراسان رضوی اجرای برجام را فرصت بسیار ارزشمندی برای بازیابی ارتباط ایران با جامعه بین المللی دانست و گفت: تحریم های ظالمانه به ویژه در سال های اخیر باعث بروز محدودیت های بسیار زیادی در تمام حوزه ها برای کشور شده بود.

- جواد باقری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، با اشاره به اینکه در پسابرجام لازم است تا به سرعت برای بهبود وضعیت کشور، اصلاح بخش های آسیب دیده اقتصاد و ترمیم نقاط ضعف موجود اقدام شود، اظهار کرد: بدین جهت علاوه بر آزاد شدن بخشی از سرمایه های بلوکه شده و قرار دادن آن در راستای توسعه اقتصادی، به دلیل دسترسی ایران به تعاملات بین المللی، انتقال تکنولوژی، دانش فنی و ماشین آلات باعث رشد اقتصادی خواهد شد.

وی با بیان اینکه با رفع تحریم ها تمامی بخش های اقتصادی کشور بازسازی و رونق خواهد یافت، ادامه داد: بخش انرژی، پتروشیمی و خودرو همانگونه که از اولین روزها پدیدار است مورد علاقه سرمایه گذاران خارجی قرار دارد و به سرعت فعال خواهد شد.

عضو اتاق بازرگانی خراسان رضوی، صنعت گردشگری را برای سرمایه گذاران خارجی جذاب دانست و افزود: نیاز است تا از این ظرفیت ارزشمند کشور به نحوی بهره برداری شود زیرا سایر بخش های اقتصادی نیز به تناسب ایجاد فرصت و معرفی آن قطعا از این ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع پتروشیمی و خودرو مورد علاقه سرمایه گذاران خارجی

صنایع پتروشیمی و خودرو مورد علاقه سرمایه گذاران خارجی