مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 10:562016-02-06دانش

مسئولان توجهی به مشکلات دانشجویان دانشکده ندارند


دانشجوی اخراجی کارشناسی ناپیوسته دانشکده فردوس می گفت: دانشجویان این دانشکده برای بهبود اوضاع دانشکده خود دوبار در مقابل درب فرمانداری این شهرستان تجمع کردند و خواهان تغییر اوضاع و شرایطشان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از بیرجند، "چند روز قبل بود که یکی از دانشجویان اخراجی دانشکده فنی مهندسی فردوس دانشگاه بیرجند با خبرگزاری دانشجو تماس می گیرد و از مشکلات این دانشگاه می گوید و خواستار تهیه گزارش از سوی این خبرگزاری می شود.

خبرگزاری دانشجو نیز بعد از شنیدن مشکلات دانشکده از سوی این دانشجوی اخراجی، پیگیر دلائل اخراج وی از مسئولان دانشکده و مشکلات این دانشکده شد.

این دانشجوی کارشناسی ناپیوسته دانشکده فنی فردوس وابسته به دانشگاه بیرجند با بیان اینکه دانشکده فنی و مهندسی فردوس، با توجه به تخلفات انجام شده توسط مسئولان این دانشگاه و شرایط ایجاد شده برای دانشجویان این دانشکده و پی گیر نبودن دانشگاه برای رفع این تخلفات، از این دانشگاه شکایت داریم، گفت: سال 93 به وزارت علوم پیامی در رابطه با همین موضوع فرستادم که بعد از سه ماه فقط جوابی از طرف معاون وزارت علوم مبنی بر پیگیری مشکلات به دستم رسید؛ اما تغییر خاصی ایجاد نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان توجهی به مشکلات دانشجویان دانشکده ندارند

مسئولان توجهی به مشکلات دانشجویان دانشکده ندارند