مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 10:202016-02-06پزشكي

رضایت 79 درصدی بیماران از کیفیت ارتقاء هتلینگ بیمارستان های رفسنجان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در نظرسنجی انجام شده در بیمارستان های رفسنجان 79 درصد بیماران از کیفیت ارتقاء هتلینگ بیمارستان های رفسنجان رضایت داشتند.

- دکتر محمدرضا میرزابیگی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کویر، با اعلام این خبر اظهار کرد: دومین بسته طرح تحول نظام سلامت ارتقاء کیفیت خدمات بیمارستان های رفسنجان بود که بر پایه آن چهره فیزیکی بیمارستان های دولتی مانند وضعیت اتاق ها، سرویس های بهداشتی و تعویض تخت ها و سالن ها بهسازی شده اند و خدمات هتلینگ و سرویس های تغذیه و پرستاری ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان بخش ها کاملا رو به نوسازی است، بخش های داخلی کامل بازسازی شده و بخش های دیگر نیز به ترتیب بازسازی می شوند تا در شأن بیماران باشند.

در بیمارستان مرادی نیز بخش ها بازسازی شده است.

این مسئول اظهار کرد: در نظرسنجی انجام شده در بیمارستان های رفسنجان رضایتمندی بیماران بستری از خدمات درمانی و تشخیصی در بیمارستان علی ابن ابیطالب از بیماران و کسانی که بیشتر از 48 ساعت بستری شده اند انجام شده که تابع بسیار خوبی داشته به نحوی که 79 درصد از انجام هتلینگ و 73 درصد بیماران از هزینه های درمانی رضایت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت 79 درصدی بیماران از کیفیت ارتقاء هتلینگ بیمارستان های رفسنجان

رضایت 79 درصدی بیماران از کیفیت ارتقاء هتلینگ بیمارستان های رفسنجان