مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 10:102016-02-06اقتصادي

یک مسئول: محصولات تولیدی سالم در کشاورزی پایدار ارزش بیشتری دارند


رییس بخش تحقیقات فنی مهندسی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی گفت: کشاورزی پایدار در کوتاه مدت و به طور احتمالی در درازمدت باعث کاهش تولید می شود و معنی آن نیز تولید همیشگی با توجه به پتانسیل منابع است.

- حسین محمدی مزرعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه آذربایجان شرقی، افزود: کشاورزان برای اجرای کشاورزی پایدار باید توجه به مسائل زیست محیطی و رعایت اصول حفاظت از آن، استفاده معقول و منطقی از منابع، تناسب برنامه های اجرایی با شرایط اکولوژیک، مدیریت مصرف منابعی مانند آب و خاک، توجه به جنبه های اقتصادی و اجتماعی پایداری تولید، عدم استفاده از نهاده های مضر برای سلامت انسان و محیط زیست مدنظر داشته باشند.

وی تصریح کرد: با در نظر گرفتن این مسئله که کشاورزی پایداری مستلزم محدود کردن تولید (تولید بهینه به جای تولید حداکثری) است، کشاورزانی که به این سمت حرکت کنند دچار ضرر اقتصادی خواهند شد.

محمدی مزرعه ادامه داد: کشاورزان رغبتی به استفاده از کشاورزی پایدار ندارند و نیز سیاست خاصی در جهت حمایت از این نوع کشاورزان به چشم نمی خورد.

رییس بخش تحقیقات فنی مهندسی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی از انجام پذیر نبودن زمینه عملی کشاورزی پایدار در ایران گفت و عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مسئول: محصولات تولیدی سالم در کشاورزی پایدار ارزش بیشتری دارند

یک مسئول: محصولات تولیدی سالم در کشاورزی پایدار ارزش بیشتری دارند