مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 05:362016-02-06ورزشي

آینده سازان از روی سکوها سقوط کرد/ مدعی قهرمانی در جایگاه چهارم


تیم فوتبال بانوان آینده سازان میهن نجف آباد در پایان لیگ برتر فوتبال بانوان با یک پله نزول نسبت به فصل گذشته در جایگاه چهارم ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، لیگ برتر فوتبال بانوان در فصل 94 با قهرمانی شهرداری سیرجان به پایان رسید و جایگاه نهایی آینده سازان میهن نماینده استان اصفهان در این رقابت ها رده چهارم جدول و یک گام مانده تا سکوهای بالای جدول لیگ رقم خورد.

تیم آینده سازان میهن نجف آباد پس از چندین بار حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان و تکرار مقام سومی رقابت ها، امسال با هدف قهرمانی به لیگ ورود کرد تا این بار دیگر شهرداری بم و ملوان بندرانزلی را جا بگذارد و خود را به جام قهرمانی برساند.

این تیم در نیم فصل نخست لیگ هم با درخششی فوق العاده از سد حریفان گذشت و با اقتدار به قهرمانی رسید تا جایگاه خود را برای کسب عنوان نخست لیگ محکم کند اما در نیمه دوم فصل به یکباره تیم دچار مشکل شد تا جایی که بدون سرمربی و مدیرعامل کار را ادامه داد و تا رده چهارم سقوط کرد.

امروز و در هفته پایانی لیگ در حالی که این تیم دیگر امید به قهرمانی نداشت به مصاف نگین ازنا رفت و با نتیجه 2 بر یک این تیم را شکست داد تا شاید در صورت لغزش رقبا به سکوها برسد اما با رقم خوردن نتایج سایر دیدارها دست نماینده اصفهان حتی از رسیدن به سکوها هم کوتاه ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده سازان از روی سکوها سقوط کرد/ مدعی قهرمانی در جایگاه چهارم

آینده سازان از روی سکوها سقوط کرد/ مدعی قهرمانی در جایگاه چهارم