مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 04:012016-02-06اقتصادي

67 میلیارد تومان طرح برقرسانی در بوشهروفارس به بهره برداری رسید


معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 30 طرح برقرسانی در استان های بوشهر و فارس با اعتبار 67 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

- یدالله حقیقی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر"، با بیان اینکه پیک مصرف برق در استان بوشهر یک هزار و 700 مگاوات است اظهار داشت: در استان بوشهر افزون بر 3 هزار مگاوات برق تولید می شود که ضمن تامین نیاز استان به میزان یک هزار و 700 مگاوات بخشی هم به استان های دیگر صادر می شود.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر خاموشی نیست گفت: شبکه های برق در استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی هستند که امکان هیچ گونه خاموشی در استان بوشهر به استثنای حوادث پیش بینی نشده نیست.

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر از افتتاح 10 پروژه برقرسانی در پنجمین روز از دهه فجر در استان بوشهر خبرداد و گفت: 10 پروژه برقرسانی با اعتبار 227.

2 میلیارد ریال در استان بوشهرافتتاح شد.

حقیقی با بیان اینکه در این ایام 30 طرح برقرسانی در استان های بوشهر و فارس افتتاح شده است بیان کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر 30 طرح برقرسانی در استان های بوشهر و فارس با اعتبار 67 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

67 میلیارد تومان طرح برقرسانی در بوشهروفارس به بهره برداری رسید

67 میلیارد تومان طرح برقرسانی در بوشهروفارس به بهره برداری رسید