مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 02:512016-02-05سياسي

آیت الله هادوی تهرانی: ماه آینده برخورد کشورها با نظام اسلامی متفاوت می شود


عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: حضور مردم در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن قدرت و نصرت الهی را به اثبات می رساند و ماه آینده برخورد کشورهای مختلف با نظام اسلامی متفاوت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، آیت الله مهدی هادوی تهرانی جمعه شب در مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در مسجد زین العابدین (ع) برگزار شد، با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با آغاز انقلاب خواسته های دینی اسلام را پیگیری کردند، اظهار کرد: یاری خداوند سبب شد که مردم بتوانند در مقابل سختی ها و مشکلات مقاومت کنند.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) با اعلامیه های خود مقابل سلاح های گرم سربازان رژیم شاهنشاهی ایستادند، تصریح کرد: ایشان ایستادگی را به ملت ایران آموخت به همین علت مردم توانسته اسلام را در ایران به پیروزی رسانده و از تحقق اهداف دشمن جلوگیری کنند.

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: سرعت پیروزی انقلاب اسلامی برای هیچ فردی قابل تصور نبود به همین علت می توان از آن به عنوان معجزه ای باور نکردنی یاد کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان دوره نخست حکومت اسلامی سابقه مناسبی نداشتند، عنوان کرد: بسیاری فکر می کردند که حکومت اسلامی در ابتدای کار خود متوقف می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله هادوی تهرانی: ماه آینده برخورد کشورها با نظام اسلامی متفاوت می شود

آیت الله هادوی تهرانی: ماه آینده برخورد کشورها با نظام اسلامی متفاوت می شود