مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 00:352016-02-05اقتصادي

عیدی کارگران باید امسال به موقع پرداخت شود


رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور از کارفرمایان خواست تا به جهت سهولت در تامین مایحتاج خانوارهای کارگری، عیدی و پاداش کارگران را تا پیش از پایان سال به حسابهای آنها واریز کنند.

- فتح الله بیات در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: کارگرانی که یکسال کاری را پشت سر می گذارند چشم امیدشان به آخر سال است و طبعا تمدید قراردادهای کار به لحاظ حفظ امنیت شغلی و عیدی و پاداشی که طبق قانون به آنها تعلق می گیرد، برایشان اهمیت دارد.

وی افزود: در این بین بیشترین دغدغه متعلق به کارگران قراردادی و پیمانی است که قراردادهای موقت یکساله دارند.

متاسفانه رواج قراردادهای موقت، امنیت شغلی کارگران را از بین برده و به همین دلیل همواره نگرانند که آیا بعد از تعطیلات عید می توانند بازگشت به کار داشته باشند یا نه؟ رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور در ادامه از کارفرمایان دولتی و خصوصی خواست تا عیدی و پاداش کارگران را تا پیش از پایان سال به حسابهای آنها واریز کند تا خانوارهای کارگری در تامین معاش و مایحتاج اولیه دچار مشکل نشوند.

وی در ادامه به نحوه پرداخت عیدی کارگران اشاره کرد و گفت: علیرغم آنکه مصوبه مجلس شورای اسلامی میزان پرداخت عیدی کارگران را مشخص کرده و دو ماه پایه حقوق را به عنوان حداقل و سه ماه پایه حقوق را به عنوان حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیدی کارگران باید امسال به موقع پرداخت شود

عیدی کارگران باید امسال به موقع پرداخت شود