مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 بهمن 1394 ساعت 17:262016-02-04اقتصادي

استان خراسان جنوبی نیازمند نقشه راه برای توسعه گردشگری است


معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با ضمن تاکید بر تهیه نقشه راه برای توسعه گردشگری در استان خراسان جنوبی گفت: قطعاً این امر با نظر کارشناسان امر و نیز متولیان استانی در آینده ای نزدیک انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مرتضی رحمانی موحد عصر امروز در این دیدار با استاندارخراسان جنوبی بیان اینکه با تاکید برمعرفی بیش از پیش ظرفیت های گردشگری این استان اظهار داشت: باتوجه به ظرفیت هایی که در این زمینه دراستان وجود دارد، شرکت در نمایشگاه های بین المللی و نیز معرفی محصولات و اماکن گردشگری در سطح کشور می تواند تا حد زیادی کمک کننده و راهگشا باشد.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی از جمله استان هایی با ظرفیت بالا در زمینه گردشگری و نیز صنایع دستی است، گفت: در حال حاضرگردشگران خارجی خصوصاً گردشگران اروپایی به دنبال دیدن مناطق بکر و اماکن ناشناخته هستند که خراسان جنوبی می تواند مقصدی ایده آل برای آنها باشد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر تهیه نقشه راه برای توسعه گردشگری در استان خراسان جنوبی افزود: قطعاً این امر با نظر کارشناسان امر و نیز متولیان استانی در آینده ای نزدیک به انجام خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان خراسان جنوبی نیازمند نقشه راه برای توسعه گردشگری است

استان خراسان جنوبی نیازمند نقشه راه برای توسعه گردشگری است