مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 بهمن 1394 ساعت 12:402016-02-04اقتصادي

برگزاری اولین حراجی بزرگ بین المللی فرش جهان در تبریز


شهردار تبریز با اشاره به قابلیت ها و زمینه های مستعد توسعه هنر صنعت فرش، از برگزاری اولین حراجی بزرگ بین المللی فرش جهان در تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه آذربایجان شرقی، صادق نجفی با اعلام این خبر اظهار کرد: طی رایزنی ها و دیدارهایی که با معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی کشور، داشته ایم مقرر شده تا اولین حراجی بزرگ بین المللی فرش جهان سال آینده در تبریز برگزار شود.

وی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت فرش دستباف جهان و همچنین پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 متذکر شد: اعتلاء این دو عنوان می توانند به طور متقابل، در خدمت تقویت و هم افزایی یکدیگر باشد.

شهردار تبریز با اشاره به ابعاد هنری و صنعتی حوزه فرش تاکید کرد: تقویت شاخص های گردشگری نیازمند برنامه هایی است که از رهگذر معرفی جاذبه های هنری و صنعتی، پشتوانه حوزه های اقتصادی نیز باشد.

نجفی اظهار کرد: برگزاری اولین حراجی بزرگ بین المللی فرش جهان در تبریز در سال آینده در همین راستا قابل توجه بوده و علاوه بر تقویت اقتصاد فرش می تواند فرصت حضور گردشگران نیز باشد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین حراجی بزرگ بین المللی فرش جهان در تبریز

برگزاری اولین حراجی بزرگ بین المللی فرش جهان در تبریز