
مولتی ویتامین نخورید!مصرف مولتی ویتامین به نظر کاری زیرکانه می رسد: شما میزان زیادی از ریزمغذی ها را از طریق یک قرص که روزانه مصرف می شود دریافت می کنید. اما در پژوهشی که به تازگی انجام شده، - محققان دریافته اند که مولتی ویتامین ها هیچ تاثیری در جلوگیری از بیماری قلبی، سرطان یا زوال مهارت های شناختی ناشی از کهولت سن ندارند. حتی بدتر اینکه، برمبنای برخی از یافته ها، میزان بالای بتاکاروتین (ویتامین آ) و ویتامین ای می تواند به سلامت شما آسیب برسانند. هر جور که به قضیه نگاه کنید، مولتی ویتامین ها در معرض اتهام های سنگینی هستند. به گزارش ایسنا، فرادید به نقل از Prevention. com ادامه داد: با این تفاسیر، چگونه می توان همه ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین کرد؟ نیکی استروور، متخصص تغذیه می گوید: بدن شما می داند که چگونه غذا را تجزیه کند و به صورت بهینه از آن استفاده کند اما این موضوع در مورد قرص های مصنوعی صدق نمی کند. همه ما باید غذاهای غنی از مواد مغذی مصرف کنیم و مصرف مکمل ها را در حداقل نگاه داریم. در ادامه با پنج خوراکی غنی از مواد مغذی آشنا می شوید که همه نیازهای بدن شما را از ویتامین آ گرفته تا زینک تامین می کنند. بادام این آجیل خوشمزه، شروع خوبی است برای کنار گذاشتن مولتی ویتامین. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |