مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 دی 1394 ساعت 10:262016-01-20سياسي

برگزاری نخستین جشنواره ملی شعر فاطمی در شیراز


مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برگزاری جشنواره ملی شعر فاطمی با عنوان «سرای مهر» در شیراز خبر داد.

- مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برگزاری جشنواره ملی شعر فاطمی با عنوان سرای مهر در شیراز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از شیراز،" حجت الاسلام حمید مقامی عصر روز گذشته در جمع خبرنگاران بیان داشت: سبک زندگی اسلامی ایرانی با بهره گیری از اسوه های دینی و اسلامی و نیز با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری جان تازه ای در جامعه اسلامی گرفته است.

دبیر نخستین جشنواره ملی شعر فاطمی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) علی رغم اینکه زندگی بسیار کوتاهی داشتند؛ اما الگوبرداری از سبک زندگی فاطمی و علوی ایشان برای ما بسیار مغتنم و ارزشمند خواهد بود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: به نظر می رسد زبان هنر و شعر برای بیان سبک زندگی فاطمی بسیار زیبا خواهد بود به ویژه در شهر شیراز که مهد هنر و ادب ایران زمین است.

وی خاطرنشان کرد: برای دست یابی به زندگی اسلامی ایرانی نیاز به مؤلفه های بسیاری است که مهم ترین آن توجه به سیره ائمه اطهار (ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین جشنواره ملی شعر فاطمی در شیراز

برگزاری نخستین جشنواره ملی شعر فاطمی در شیراز