مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 دی 1394 ساعت 00:162016-01-17اقتصادي

بیش از 70 کارگاه درب و پنجره ساز آهنی در شیراز تعطیل شد


رکود در ساخت و ساز علاوه بر تعطیلی سنگ بری ها، کوره های آجرپزی، واحدهای فروش مصالح ساختمانی سبب تعطیلی بیش از 70 کارگاه درب و پنجره سازی آهنی در شیراز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بازار ساخت و ساز در فصل های بهار و تابستان رونقی چندانی نداشت شروع فصل سرما نیز کسادی این بازار را تشدید می کند و ساخت و سازها در این فصل به صورت محسوسی کاهش می یابد.

براساس گفته کارشناسان حدود 4 هزار شغل به صورت مستقیم و غیرمستقیم با بازار مسکن در ارتباط است بنابراین سایه رکود بازار ساخت و ساز و مسکن سبب تعطیلی و بیکار شدن کارگران واحدهای فروش مصالح ساختمانی، کوره های آجرپزی، فروشگاه های کاشی و موزاییک ، سنگ بری ها، آهن فروشان، آهنکاران و غیره می شود.

بعد از شنیدن خبر تعطیلی 200 سنگبری و بیکار شدن 2 هزار کارگر، تعطیلی 200 واحد مصالح ساختمانی و رکود در کارگاه های آجرپزی استان فارس این بار نوبت تعطیلی کارگاه های درب و پنجره ساز و بیکار شدن آهنکاران ساختمان است.

رییس اتحادیه درب و پنجره ساز آهنی شیراز بازار آهنکاران ساختمان را نامطلوب ارزیابی می کند و می گوید: در یک سال گذشته از 760 کارگاه درب و پنجره سازی که در شیراز و حومه فعالیت می کنند بیش از 70 واحد به صورت کامل تعطیل شده اند و پروانه خود را باطل کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70 کارگاه درب و پنجره ساز آهنی در شیراز تعطیل شد

بیش از 70 کارگاه درب و پنجره ساز آهنی در شیراز تعطیل شد