مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 دی 1394 ساعت 17:262016-01-16سياسي

یادداشت/ از تندروهای دیروز تا تندروهای امروز


امروز مد شده تا بچه های انقلابی، مدافعان نظام دلسوزان کشور را تندرو خطاب کنند اما به واقع چه کسانی و در چه لباسی از این فضا سود می برند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس"، امیرابراهیم رسولی مدیر مسئول هفته نامه نماینده طی یادداشتی در این هفته نامه نوشت: این روزها استفاده از واژه تندرو در ادبیات سیاسی کشور به یک برچسب جذاب سیاسی تبدیل شده است.

از بعضی مسئولین بلند پایه تا برخی سیاسیون حزبی و جریانی در سخنرانی ها، مقالات و مصاحبه های خود چنان از این لفظ استفاده می کنند که گویی متهمی را دستگیر کرده اند و حال او را باید محاکمه کنند.

گرچه تندروی و کندروی در اندیشه دینی و انقلابی ما محکوم است اما به نظر می رسد تندروی امروز بیش از آنکه مفهوم واقعی خود را داشته باشد، همان برچسب جذاب سیاسی شده که با آن عده ای را تخریب کنند تا به اهداف سیاسی و جریانی خود برسند.

به نوعی به نظر می رسد برخی هر که را منتقد خود و سدی در برابر منافع سیاسی جریان و باند خود می بینند، با زدن برچسب تندرو به وی، میدان را برای دوستان خود خالی می کنند تا حریف را منزوی و چهره ای منفور از وی بسازند.

جالب است عده ای نیز بنا به عادت رایج سیاسی جوگرفتگی در کشور، در بازی سیاسی بعضی دیگر قرار می گیرند و دوستان خود را تندرو خطاب می کنند!! گویی این جوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ از تندروهای دیروز تا تندروهای امروز

یادداشت/ از تندروهای دیروز تا تندروهای امروز