مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 دی 1394 ساعت 12:452016-01-16پزشكي

بهترین راه درمان اوتیسم از نگاه یک روانشناس


سان رایز در خصوص اختلال اوتیسم در هیچ کدام از دو طیف درمانی اختصاصی و جامع قرار نمی گیرد و سن شروع این نوع از درمان از هجده ماهگی است.

- محسن عباسی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه زنجان، اظهار کرد: سانرایز، برنامه مدون و جامعی است که به خانواده ها و مراقبان کمک می کند تا کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم خود را در همه زمینه های تحولی، ارتباطی و یادگیری مهارت آموزش دهند.

در واقع این روش دارای تکنیک ها، راهبردها و اصول موثری است که به وسیله آن برنامه ای کودک محور، خانگی، پرانرژی و جذاب، طراحی و اجرا می شود.

این روانشناس ادامه داد: برنامه سانرایز پیشنهاد می کند که احترام به کودک و مراقبت ژرفناک از او، مهم ترین عامل تاثیرگذار در برانگیختن کودک به یادگیری بوده و عشق و پذیرش، با معناترین فرآیند هر تدریسی است.

همچنین می توان اذعان کرد که سانرایز از سه عنصر اصلی انرژی، هیجان و شیفتگی تشکیل شده و کودک اوتیستیک می تواند از طریق آن احساس والدین را نسبت به خود درک کند.

وی افزود: سانرایز به امید کاذب اعتقادی ندارد و از قبل در رابطه با این که کودک به چه چیزهایی دست نمی یابد پیش بینی نمی کند.

علاوه بر این، نمی توان گفت فرد اوتیستیک تا چه حدی پیش خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین راه درمان اوتیسم از نگاه یک روانشناس

بهترین راه درمان اوتیسم از نگاه یک روانشناس