مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 دی 1394 ساعت 17:302016-01-11ورزشي

خاله سارا در "بچه های مردم"


مجتبی احمدی تهیه کننده و کارگردان هنری بچه های مردم گفت:دکتر عباسعلی الهیاری روانشناس حوزه خانواده و نوجوان و سارا روستاپور (خاله سارا) فردا مهمان بچه های مردم و محیا اسناوندی خواهند بود.

وی افزود این هفته بازیکنان تیم ملی هنرمندان ، دکتر همایون هاشمی، دکتر اسرافیلیان, نوجوانان موفق, روح اله کمانی, مهدی صالحپور و.

مهمان بچه های مردم بودند و با موضوع بازی های رایانه ای و فضای مجازی با ما همراه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اجتماعی، احمدی تهیه کننده بچه های مردم گفت: بی شک امروز فضای مجازی وبازی های کامپیوتری از جایگاه رفیعی در اختصاص وقت افراد در سنین مختلف برخوردار هستند و این مسله در گروه سنی نوجوان حتما میتواند تاثیراتی مخرب تر ی داشته باشد اگر به آن رسیدگی نکنیم.

با توجه به همزمانی فصل امتحانات و اوج گیری این آسیب های نو پدید که با عنوان فضای مجازی و بازی های رایانه ای بیشتر وقت نوجوانان را به خود اختصاص داده است بر آن هستیم که در هفته پیش رو با لحن و بیانی خودمانی به جایگاه این پدیده نوظهور که هر روز رنگ و لعابی جدیدی به خود می گیرد بپردازیم .

احمدی می گوید: قطعا با تیم کارشناس و اعضای اتاق فکر ما هم عقیده هستید که نوجوانان این روزها بخش اعظمی از زمان خود را به بازی های رایانه ای و فضای مجازی اختصاص می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاله سارا در "بچه های مردم"

خاله سارا در "بچه های مردم"