مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 دی 1394 ساعت 13:162016-01-11پزشكي

کلینیک سلامت خانواده در کشور راه اندازی می شود


معاون هماهنگی و برنامه ریزی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری از راه اندازی کلینیک سلامت خانواده در دانشگاه های علوم پزشکی مراکز استان ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اطهره نژادی ظهر امروز در همایش خانواده متعال و توسعه پایدار استان، اظهار داشت: کلینیک سلامت خانواده در دانشگاه های علوم پزشکی مراکز استان ها با حضور نیروهای متخصص در زمینه های پزشکی، طب سالمندی، روانشناسی، حقوق و مسائل دینی با هدف حفظ آرامش و احساس امنیت در خانواده ها راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه این طرح به دنبال عقد تفاهم نامه با وزارت بهداشت انجام می شود، افزود: تا اسفند ماه 9 کلینیک سلامت خانواده در 9 مرکز استان راه اندازی می شود و هدف این است که تا سال آینده این طرح به یک طرح ملی تبدیل شود.

معاون هماهنگی و برنامه ریزی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری به راه اندازی سامانه تعاملی 101 در کشور اشاره کرد و گفت: بررسی پیامک های ارسالی به این سامانه در 5 ماه گذشته نشان داد که اقتصاد و ناآگاهی زنان و مردان به حقوق فردی و مهارت های اجتماعی بزرگترین مشکلات در حوزه خانواده کشور هستند.

نژادی هدف از راه اندازی این سامانه پیامکی را کمک به داشتن خانواده مستحکم دانست و بیان کرد: فاز دوم این سامانه با موضوع تعامل با مردم به زودی اجرا می شود که در آن به بحث تاثیر فضای مجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک سلامت خانواده در کشور راه اندازی می شود

کلینیک سلامت خانواده در کشور راه اندازی می شود