مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 دی 1394 ساعت 19:012016-01-05سياسي

تأیید صلاحیت 335 داوطلب نمایندگی مجلس در گیلان


رییس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: صلاحیت 94 درصد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در هیئت های اجرایی تایید شد و 335 داوطلب نمایندگی مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری گیلان، محمد احمدی پور اظهار داشت: صلاحیت 335 نفر معادل 94 درصد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در هیئت های اجرایی گیلان تایید شد.

وی با اشاره به رد صلاحیت 23 نفر در این هیئت ها گفت: نقص مدارک تحصیلی، دلیل رد بیش از یک سوم این افراد است علاوه بر افراد رد صلاحیت شده 9 نفر از داوطلبان نیز انصراف دادند.

رییس ستاد انتخابات با بیان اینکه اعلام اسامی رد صلاحیت شدگان به صورت کتبی و محرمانه از سوی فرمانداران به داوطلبان اعلام می شود، بیان کرد: فرمانداران و هیئت های اجرایی طبق قانون موظفند دلایل رد صلاحیت را به داوطلبان اعلام کنند.

وی با بیان اینکه بررسی این صلاحیت ها قطعی نیست و مراحل دیگری نیز دارد، تصریح کرد: از رسانه ها می خواهم نسبت به درج اسامی افراد رد صلاحیت شده اقدام نکنند چرا که جرم محسوب می شود و حق پیگیری قانونی توسط این افراد وجود دارد.

احمدی پور با اشاره به اینکه در دوره گذشته حدود 28 درصد داوطلبان در هیئت های اجرایی رد شدند، افزود: بر اساس جدول زمان بندی برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید صلاحیت 335 داوطلب نمایندگی مجلس در گیلان

تأیید صلاحیت 335 داوطلب نمایندگی مجلس در گیلان