مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 دی 1394 ساعت 14:202016-01-04سياسي

آشنایی دانشجویان نو ورود علامه با چگونگی حفظ سلامت روانی- اخلاقی


مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی طرح سلامت، مهارت و نشاط ویژه دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد ورودی جدید این دانشگاه را برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس دانشگاهی ایسنا، مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی همانند سال های قبل با هدف آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با مهارتهای زندگی و آشنایی با چگونگی حفظ سلامت روانی- اخلاقی و کاهش آسیب های احتمالی پیش روی زندگی دانشجویی طرح آموزشی سلامت، مهارت و نشاط (ابلاغی شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران) را از تاریخ اول لغایت 30 آذرماه سال جاری برای دانشجویان ورودی جدید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برگزار نمود.

در برگزاری این دوره از طرح سمن، به منظور سهولت شرکت دانشجویان دانشکده های خارج از پردیس به دو صورت متمرکز (دانشجویان پردیس دانشگاه) در محل کارگاههای مرکز مشاوره و غیر متمرکز (دانشکده های اقتصاد، علوم اجتماعی، ادبیات) انجام شد و طی مدت برگزاری آن 50 کارگاه آموزشی چهار ساعته برای 1804 دانشجو برگزار گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، در پایان کارگاه ها علاوه بر بسته های آموزشی، گواهی نامه به شرکت کنندگان اعطا شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی دانشجویان نو ورود علامه با چگونگی حفظ سلامت روانی- اخلاقی

آشنایی دانشجویان نو ورود علامه با چگونگی حفظ سلامت روانی- اخلاقی