مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 دی 1394 ساعت 12:562016-01-02پزشكي

بخش های کاردرمانی بیمارستان ابن سینای مشهد افتتاح شد


بخش های کاردرمانی بیمارستان ابن سینا، تنها بیمارستان روانپزشکی شرق کشور با حضور رییس بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مسئولان استانی و کشوری افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، فاطمه محرری در افتتاحیه بخش های کار درمانی بیمارستان ابن سینا از مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شب گذشته در سالن اجتماعات این بیمارستان برگزار شد، گفت: کاردرمانی با هدف بازگشت سریعتر بیماران به زندگی خود به عنوان یکی از فرآیندهای تکمیل درمان و توان بخشی بیماران روانپزشکی است که با ارائه مهارت ها و آموزش های مربوطه، خود را به این هدف نزدیک می کند.

وی به چگونگی افتتاح این بخش ها در بیمارستان اشاره داشت و تاکید کرد: از سال گذشته عملیات احداث واحدهای کاردرمانی مردان و زنان این بیمارستان به مساحت یک هزار متر مربع آغاز شده که به همت خیرین و گروه مشارکت های مردمی بیمارستان اکنون به بهره برداری رسیده است.

رییس بیمارستان ابن سینای دانشگاه علوم پرشکی مشهد هزینه ساخت بخش های کاردرمانی این بیمارستان در دو بخش مردان و زنان را 12 میلیارد ریال عنوان و خاطر نشان کرد: این بخش ها توانایی خدمات رسانی روزانه به 100 بیمار را دارا می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش های کاردرمانی بیمارستان ابن سینای مشهد افتتاح شد

بخش های کاردرمانی بیمارستان ابن سینای مشهد افتتاح شد