مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 دی 1394 ساعت 10:502015-12-27دانش

آخرین اقدامات مرکز مشاوره واحد علوم و تحقیقات تشریح شد


مدیر گروه مقطع دکتری روانشناسی واحد علوم و تحقیقات، با بیان اینکه دانشجویان مقطع دکتری رشته روانشناسی ملزم به گذراندن 700 ساعت کارورزی هستند، - تصریح کرد : مرکز مشاوره روان شناختی واحد علوم و تحقیقات با برگزاری این دوره کارورزی برای دانشجویان از صرف هزینه های میلیونی توسط دانشجویان برای انجام این دوره در مراکز خارج از دانشگاه جلوگیری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر حسن احدی با اشاره به تعامل موجود میان اساتید و دانشجویان در این گروه، گفت : براساس ضوابط دانشگاه ازاد اسلامی، کلیه دانشجویان مقطع دکتری با راهنمایی اساتید ملزم به ارایه دو مقاله بر گرفته از پایان نامه خود هستند.

وی ادامه داد : بررسی روش های نوین آموزش و پرورش، ایجاد بستر مناسب برای تحصیل کودکان در مدارس استاندارد ، مسایل حوزه سلامت همچون دیابت نوع دو، عوامل روانی ایجاد سرطان و روش های درمانی آن از جمله مسایلی است که در پژوهش های محققان این گروه در حال انجام است.

مدیر گروه مقطع دکتری روانشناسی واحد علوم و تحقیقات، از انتشار کتاب فرهنگ نامه روان شناسی در دو جلد و 3000 صفحه با همکاری 40 استاد برجسته این حوزه در کشور خبر داد و اظهار داشت: این اثر برای نخستین بار در کشور منتشر شده و به نظر می رسد به دلیل مسائل گروهی مشکل است که در آینده کتاب مشابهی چاپ ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اقدامات مرکز مشاوره واحد علوم و تحقیقات تشریح شد

آخرین اقدامات مرکز مشاوره واحد علوم و تحقیقات تشریح شد