مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 دی 1394 ساعت 06:162015-12-27سياسي

مردودی که برای رد شدنش تلاش می کند!


رفتارهای هاشمی را نه از جایگاه ایدئولوژیک و معرفتی بلکه از نگاه روانشناسی و شخصی باید تحلیل کرد؛ رفتارهایی که ناشی از «خودمرکزگرایی» مفرط هاشمی است، - رفتارهای هاشمی را نه از جایگاه ایدئولوژیک و معرفتی بلکه از نگاه روانشناسی و شخصی باید تحلیل کرد؛ رفتارهایی که ناشی از خودمرکزگرایی مفرط هاشمی است، جایی که همه تحلیل ها و وقایع با کانون هاشمی موضوعیت پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، موضع گیری های هاشمی هر قدر از منظر روان و شخص او ساطع می شود، از سیاست ورزی عقلانی فاصله گرفته و به سیاست ورزی غریزی نزدیک می شود، چنانکه با عصبانیت منتقدان را کلاغ می خواند.

اما این روزها سیاست ورزی غریزی و رفتارهای غضب آلود از روی بغض های شخصی توسط هاشمی بیش از پیش شده است؛ رفتارهایی که منبعث از برخورد با فسادهایی است که اطراف وی وجود داشته است، ناشی از خطاهایی است که او در قبال نظام مرتکب شده است، ناشی از پدرسوخته بازی خواندن حکم قوه قضاییه و ناعادلانه خواندن انتخابات قانونی جمهوری اسلامی است.

این روزها مصاحبه های هاشمی رنگ و بوی رادیکال تری به خود گرفته است؛ کسی که پیش از انتخابات 88 در 19 خرداد در نامه ای تهدیدآمیز نظام را تهدید کرد که یا به میل وی رفتار می شود یا ناامنی که در منطقه وجود دارد به ایران هم سرایت خواهد کرد و پس از انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردودی که برای رد شدنش تلاش می کند!

مردودی که برای رد شدنش تلاش می کند!