مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 دی 1394 ساعت 12:312015-12-26سياسي

استاندار اصفهان خبر داد کاندیداتوری 1014 نفر برای مجلس شورای اسلامی در اصفهان


یک هزار و 14 نفر نامزد برای ورود به مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند که با مقایسه نسبت به دوره قبل (431 نفر) شاهد افزایشی بیش از دو برابر بوده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اصفهان، رسول زرگرپور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از اطلاعات ثبت نام کنندگان برای نامزدی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نظارت هیئت های اجرایی انتخابات برای رسیدگی به شرایط برگزاری ثبت نام نامزدهای انتخاباتی هر دو مجلس به پایان رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به آغاز رسیدگی به صلاحیت نامزدهای خبرگان رهبری در شورای نگهبان افزود: از امروز کار رسیدگی و بررسی صلاحیت نامزدهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هیئت های اجرایی مرتبط شروع می شود که آخرین وضعیت ثبت نام و مقایسه آمار ثبت نام کنندگان با دوره های گذشته را اعلام می کنم.

* 12 نفر به ازای هر صندلی مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کردند استاندار اصفهان تصریح کرد: پنج نماینده در مجلس خبرگان رهبری از اصفهان هستند که ابتدا قرار بود یک نماینده دیگر به آنها اضافه شود اما فعلا به صورت قانونی همان 5 نفر می توانند از استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری حضور پیدا کنند؛ برای این مجلس در مجموع 61 نفر ثبت نام کردند که نسبت به دوره قبلی(48 نفر) رشد 30 درصدی داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان خبر داد کاندیداتوری 1014 نفر برای مجلس شورای اسلامی در اصفهان

استاندار اصفهان خبر داد کاندیداتوری 1014 نفر برای مجلس شورای اسلامی در اصفهان