مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 دی 1394 ساعت 12:112015-12-22اجتماعي

آموزش 3 بُعدی شبیه سازی بحران/علت تصمیمات اشتباه در مواجهه با بحران


استاد روانشناسی حوادث و بلایای دانشگاه لایپزیک آلمان با پرداختن به علت تصمیمات اشتباه مردم در هنگام مواجهه با بحران گفت: برای افزایش تاب آوری فردی باید هیجان و استرس را کنترل کرد، - همچنین استفاده از تصاویر سه بُعدی می تواند در شبیه سازی بحران کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم"، پروفسور "مارکوس اشترک " استاد دپارتمان روانشناسی حوادث و بلایای دانشگاه لایپزیک در حاشیه بازدید از مرکز فرماندهی و مدیریت بحران شهر تهران ضمن پیشرفته خواندن امکانات به کار رفته در این مرکز اقدامات انجام گرفته در مدیریت بحران پایتخت را حرفه ای و نشان دهنده توجه به موضوع ایمنی و تاب آوری دانست.

وی با تاکید بر این نکته که سخن گفتن از تاب آوری به معنای استفاده درست از منابع و فعال سازی امکانات برای مقاومت در برابر سوانح است، برنامه های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران را در زمینه آموزش شهروندان واجد این ویژگی دانست و افزود: با اجرای این برنامه ها توانسته اید بین شهروندان و سازمان ارتباط موفقی برقرار کنید، در این شرایط مردم احساس مسئولیت پیدا می کنند و این کار خوبی است.

پروفسور "اشترک" با اشاره به تحقیقات و مطالعات انجام گرفته از ارتباط معنادار تاب آوری فردی با آرامش شهروندان سخن گفت و یادآور شد: با سنجش سطح استرس اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 3 بُعدی شبیه سازی بحران/علت تصمیمات اشتباه در مواجهه با بحران

آموزش 3 بُعدی شبیه سازی بحران/علت تصمیمات اشتباه در مواجهه با بحران